вторник, 16 июля 2013 г.

"Живі" презентації для віддаленного навчання

        Я вдячна тому випадку, який привів мене  до Дистанційної  Академії Олени Єльнікової. Саме там я прослухала вебінар та  пройшла тренінг «Електронний репетитор своїми руками» де  почула та навчилася робити "живі" презентації. Потім залучилася до участі у роботі Елітного клубу педагогів, а вже тут не тільки мала змогу отримувати цікаву та корисну інформацію на заняттях від п. Олени, а вчилася  у більш досвідчених членів Клубу якості виготовлення «живих» презентацій та використанні інтенет – ресурсів для навчання.   

   Що треба для створення «живих» презентацій?  Треба мати графічний планшет та програму для запису з захватом екрану Camtasia Studio. 

    Як навчитися працювати за програмою Camtasia Studio? Тут кожен знаходить свої шляхи. Я починали з пошуку та прослуховування відео уроків на YuoTube, а потім пощастило пройти тренінг у Олени Вікторівни.
   Сьогодні є  можливість навчитися працювати з програмою Camtasia Studio на марафоні в авторській школі Лариси Плис. Записуйтеся на марафон, опановуйте та використовуйте.   

   Сьогодні я вже маю сміливість викласти свої «живі» презентації з метою створення медіобіблотеки, яку буду використовувати  у своїй діяльності для відаленного навчання



 Мої перші спроби за завданнями тренінгу:


Мені цікава Ваша думка, шановні колеги, щодо використання "живих" презентацій. Чекаю на коментарі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий