четверг, 27 марта 2014 г.

Перевернуте навчання

      Коли вперше почула "перегорнутий клас", "перевернуте навчання",    то першою думкою було, що це не можливо, до цього ще далеко. 

       На одному із засіданнь Елітного Клубу педагогів в Дистанційній Академії Олени Єльнікової  п. Олена  розповіла про головну ідею такого навчання. Ось тоді стало зрозуміло, що це можливо та потрібно.

 А чому впевне, що це можливо реалізувати? Все просто. Членами Елітного Клубу педагогів та студентами створюються живі та відеопрезентації, які викладаються на у Відеошколі Elnik.   Це може бути один з головних ресурсів такого навчання.

      А яке це "перевернуте навчання"?


 Перевернуте навчання  (flipped learning)  - це  одна із форм змішаного навчання,  яка дозволяє «перевернути» звичайний клас  у таким ином  Домашным завданням ддя  учнів э перегляд коротких  відеоуроки  у мережі — самостійно проходять теоретичний матеріал, — а в класі час використовується на виконання практичних завдань.  
На мій погляд «перегорнуте» навчання – активне навчання.
Авторами технологіі навчання  "Перевернутий клас" вважаються вчителі хімії Аарон Самс и Джонатан Бергманн.  У 2008 році вони стали записувати відеороліки із своїми лекціями та перетворювати їх домашні завдання для своїх учнів. У власних книгах «Перевернути заняття або, як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї  технології та її можливостях.
Аарон Самс і хімія в перегорнутому класі:


Однак вони визначають очевидні недоліки цієї технології
- великий об’єм технічної підготовчої роботи;
-       -       залежність від технічного оснащення школи та учнів.

Але недоліки є у кожній технології та моделі навчання. Які ж все ж такі позитивні стороні «перегорнутого» класу:

-       учні отримують  в якості домашнього завдання навчальне відео. видео для вивчення нового матеріалу.  Він може його переглянути в зручний для нього час, у зручному містіпереглядів може бути скільки завгодно. Це чудово;
-       учитель  на уроці має можливість  якісно організувати навчальну діяльність кожного учня з урахуванням їх можливостей. А це просто супер  важливо!
Для мене це два найголовніших пункти. Задача учителя навчити, а шляхи повинні бути ефективними з урахуванням можливостей та здібностей кожного учня.

Думаю, що варто також звернути увагу на такі статті:

-      
Обговоренню технології  "перевернутого навчання" присвячені сторінки блогів  
Лилианы Пертенава та Екатерины Латыповой.
Цікавим є інтерв’ю з викладечем Брайаном Беннетом, яке розміщено на сайті THEORY&PRACTICE

Довідка. У 2010 році Clintondale High School в г. Детройте, США, стала першою «перевернутою школою», повністю перейшла на принцип «перегорнутого навчання».