воскресенье, 23 июня 2013 г.

І знову про сервіс Learningapps.org.





 







   І знову про сервіс  Learningapps.оrg. 

   На минулому тижні  проводила спісбесіду з учителя за підсумками їх самооцінки у володінні ІКТ та пропонувала питання для самоосвіти з цієї проблеми для самоосвіти на наступний навчальний рік, а також їх запити для методичної роботи. Шокуючим для мене стало промова учительки  математики  "Що Ви від мене хочете? Я не розуміє як можна використовувати ІКТ на уроках математики. Тоді навчить мене" Ця тема піднімалася на заняттях в Дистанційній Академії Олени Єльнікової, а тому для мене цей випад не став образою або здивуванням. Просто я в черговий раз показую як можна використовувати та де навчатися.



Опановуйте, шановні, колеги цей сервіс, готуйте цікаву дидактичну базу, підвищуйте рівень знань з вашого предмету. Я бажаю Вам успіхів!


  Відповідь на питання "Як можна?" дивіться ось тут 


http://LearningApps.org/display?v=pd5hy3x5t

Комментариев нет:

Отправить комментарий