пятница, 4 апреля 2014 г.

Про п’ятий Всеукраїнський Форум Microsoft «Вчитель - новатор».

Я дуже рада, що 3 квітня 2014 року  я мала чудову можливість бути учасником п’ятого Всеукраїнського Форуму  Microsoft «Вчитель - новатор».
У кожного  в житті є свій щасливий випадок, а для мене одним з таких випадків стала участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель - новатор». Коли Артур Кочарян надіслав на  мою електронну адресу  листа з пропозицією щодо участі у цьому конкурсі, то відчула спочатку невпевненість, сумнів щодо власної готовності до участі у конкурсі такого рівня. Так я вперше взяла участь у конкурсі. І мені пощастило – ввійшла до 100 лауреатів.
Але найбільшу радість отримала від можливості взяти участь у форумі.
  Чудова і радісна нагода коли віртуальні друзі стають реальними друзями та однодумцями. Затишна та приємна атмосфера. Можливість приємного, радісного та корисного спілкування, можливість почути нові ідеї та можливості, протестувати інтерактивний стіл, різні нетбуки та планшети, побачити роботу 3D принтера.
Дякую, п. Артуру за пропозицію для старту. Після Форуму народилося декілька нових ідей, треба брати і впроваджувати.
Дякую моїм віртуальним друзям, які стали реальними справжніми друзями та однодумцями Наталі Жук, Наталі Ільченко, Світлані Попель, Ірині Слуцькій, Ользі Гергель, Вірі Таран, Світлані Жуковській та іншим. Я відчула  радість  та натхнення у спілкування з вами.


 Дякую організаторам. Це дуже корисний, позитивний захід, який надихає на творчість та подальше савдосконалення.
Ось так проходив Форум. Цей подарунок нам зробили організатори під час підведення підсумків.


Бажаю всім здоров’я, натхнення та перемог!!! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий